RF-5 - هذیان نوشت های نصفه شب :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

RF-5 - هذیان نوشت های نصفه شب

چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۴ ق.ظ
‏إِنَّ الْإِنسَانَ خُلِقَ هَلُوعًا
إِذَا مَسَّهُ الشَّرُّ جَزُوعًا
وَإِذَا مَسَّهُ الْخَیْرُ مَنُوعًا

سوره معارج آیات 19-21
همانا انسان، بى‌تاب و حریص آفریده شده است. هرگاه بدى به او رسد، نالان است. و هرگاه خیرى به او رسد، بخیل است.
هلوع: بسیار حریص بسیار جزع کننده.

آیه می‌فرماند که همچین انسان رو جَوگیر آفریدیم که با یه غوره سردیش میشه با یه کشمش گَرمی



ازدواج واسه این موقع ها خوبه که رفیق‌هات همه خوابیدند، خونواده هم خوابه و تو از سردرد خوابت نمیبره و دوست داری با یه نفر حرف بزنی ولی کسی نیست.

خلاصه که:
به جان رسید درین پیرهن تنم بی‌تو

پ.ن 1:
خیلی سریع ولی جدی، به سرمم زد که برم به صورت نیمه حرفه‌ای ولی به عنوان اینکه با یک کاری حال کنم، عکاسی یاد بگیرم و دوربین نیمه حرفه‌ای بخرم. از اونجایی که حقوق کارخونه رو گفتم به صورت پروژه پروژه برام واریز کنید، از نظر موجودی حساب، تقریبا مشکلی ندارم؛ رفیق عکاس هم یکی دوتا دارم که میتونم ازشون مشورت بگیرم؛ حالا ببینم چی میشه

پ.ن 2:
بشدت نیاز به دریافت گذرنامه و گرفتن مهر خروج دارم ولی خب نمیدونم چرا به اون اندازه که نیاز دارم و باید این کار رو انجام بدم، پیگیری نمیکنم، عجیب هست یه کم

مگو که رفتم و قسمت نبود دریابم
که نارسیدنِ سالک، نشانِ بی‌طلبی‌ست...

پ.ن 3:
کسی بیدار هست؟؟
الو؟؟؟
پستِ دو تا قبل (RF-4) رو کسی خوند؟
واکنش خاصی ندارید؟

پ.ن 4:
این نسخه لبنانی سلام فرمانده (سلام یا مهدی) چقدر زیبا بود، واقعا توی صور هم، عالی برگزار شد، فردا قرار هست تو بیروت اجرا بشه و منتظرم فیلم هاش رو ببینم

۰۱/۰۴/۱۵
R_A Zeytun

RF

خاطره

قرآن

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.