افسانه‌های ایرانی :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

افسانه‌های ایرانی

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ

کتاب افسانه‌های ایرانی رو من حدودا یک ماه پیش باهاش آشنا شدم، دنبال این کتاب بودم که واسه داداشم بخرم که با هم بخونیم ولی نمیدونیم چی شد که نشد!

تا اینکه چند وقت پیش‌ها دیدم فایل صوتی-رادیویی ش تو ایران صدا هست

خونوادگی گوش داده بودیم، به نظرم عالی بود حالا بد نیست چند قسمتش رو شما هم گوش بدید

افسانه‌های ایرانی| ایران صدا

 

۹۹/۰۱/۰۳
R_A Zeytun

معرفی کتاب

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.