صرفا جهت یادآوری بگم که اسفندماه نزدیک هست... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

صرفا جهت یادآوری بگم که اسفندماه نزدیک هست...

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۸ ق.ظ

صرفا جهت یادآوری بگم که اسفندماه نزدیک هست و ما شاهد تولدهای پیش رو هستیم


5 اسفند تولد "یاقوت خانم"

9اسفند تولد « :) » (وبلاگ اَبری سفید)

9 اسفند که تولد خودم هم هست

۱۵ اسفند تولد "آلاء خانم"

۱۵ اسفند تولد "جناب قدح"

25اسفند تولد"مریم خانم" (وبلاگ כنیاے یڪ انـωـاטּ چپ כست)

و جناب آقای لانتوری

و سردار سلیمانی

و آیت الله جنتی

و میرحسین موسوی

و همه‌ی آرزومندانی که دوست داشتند در این ماه متولد بشوند!

و ....

هست.

به عنوان کادو این خطبه‌ی امیرالمومنین علی ع در مورد «وظائف مؤمنین در دوران رواج باطل» که در کتاب «الکافی (ط - الإسلامیة)، ج‏8، ص: 387» و ترجمه‌ی اون در کتاب «بهشت کافى / ترجمه روضه کافى، ص: 439» هست رو به همه‌ی متولدین این ماه و خودم هدیه هدیه میدم.

البته به عنوان کادوی من در روز تولدم به بقیه هم میشه حسابش کرد.

(امام علی ع در این خطبه «که ارزش چند ده بار خوندن رو داره به خصوص در زمان فتنه‌ها» واقعا راه‌کارهای خوبی در جهت خروج از فتنه‌ها و تاریکی‌های عصر غیبت و زمانی که نمیتونید راه رو از بیراه تشخیص بدید، ارائه کردند، این خطبه به صورت چند بخش در نهج البلاغه هم هست اما کامل تر اون در کتاب روضه‌ی کافی(همون منبعی که من ازش این پست رو نوشتم) وجود داره)

(کادوی شما به من هم میتونه نشر اون خطبه باشه که افراد بیشتری با این خطبه‌ی امام علی ع آشنا بشوند)

۹۸/۱۱/۲۷

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.