نقشه راه کشور: قوی شویم...!😐 :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

نقشه راه کشور: قوی شویم...!😐

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

+نقشه چیه؟

-میریم تو، رفیقتو درمیاریم، میاییم بیرون!

فیلم بارکد


نقشه راه کشور هم الان همینه: قوی شویم!😑😔😐😶

⁦:|⁩

پ.ن:

نه اینکه نتونیم یا نشه

بحثم روی اینه که قوی شدن یه سری پیش زمینه‌ها می‌خواد و اینکه باید یه سری ها واسه من و امثال من که تو خیلی از مسائل و مشکلات مملکت راه حل داریم یه چراغ سبز نشون بدند که متاسفانه هیچ خبری نیست

از اون طرف هم منِ به اصطلاح انقلابی یه دوگانه‌ی مقاومت و اعتراض یا بیخیال و ناامید شدن گیر می‌کنم که نکنه گفتن مشکلات و اعتراض به فلانی/فلانی‌ها تضعیف جمهوری اسلامی باشه

۹۸/۱۰/۲۸

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.