نوشته های اقتسادنامه(پست احتمالا موقتی ثابت) :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

نوشته های اقتسادنامه(پست احتمالا موقتی ثابت)

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

نوشته های اقتسادنامه که قبلا گفته بودم از وبلاگ استادم، دکتر نقشینه،  به خاطر اینکه وبلاگشون چندسالی هست بروز نشده ممکنه مطالب حذف بشن تو وبلاگم کپی خواهم کرد رو میتونید از بخش

 "پرونده های ویژه" ===> بخش اقتسادنامه

یا از تگ زیر این پست "اقتسادنامه" 

بخونید، بقیه‌ی نوشته‌های اقتسادنامه هم از خودم هست.

پ.ن:

اقتسادنامه نه اقتصادنامه!

۹۸/۰۸/۰۹

نظرات  (۲)

نقشینه کارشناس هواشناسی نبود؟...:)

بلایی که سرمون آوردن  رو داریم لمس میکنیم ...

پاسخ:
دکتر امید نقشینه ارجمند
 از اعضای سابق تیم المپیاد ریاضی دانش‌آموزی ایران
که هر سال نقش مهمی تو آماده‌سازی تیم المپیاد ریاضی دانش‌آموزی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی IMO دارند
عضو هیئت علمی گروه آمار دانشگاه صنعتی امیرکبیر حوزه‌ی پژوهشی‌شون هم «آنالیز تصادفی» هست
 مبانی ریاضیات، آنالیز ریاضی 1، آنالیز ریاضی 3 و آمار و احتمال 1 درس میدن که من با ایشون اولین ترم ورود به دانشگاه‌م ریاضی۱ داشتم
از سال 92 تاالان هم مسئول المپیاد ریاضی دانشگاه هستند
و از معدود کسایی هستند که نظرشون میتونه تصمیم‌های نسبتا قاطعانه‌ی من رو برگردونه و با وجود اینکه خیلی نه، از ایشون شنیدم، همچنان اگه موردی نیاز به مشورت داشته باشم، بازم پیش‌شون میرم
به شدت آدم با اخلاق و با علم و بشدت معتقدی هستند و چقدر من ایشون رو دوست دارم بسی
(ان‌شاءالله همچین ایشون و همچین استادهایی رو خدا برای خونواده‌شون و جامعه‌ی علمی کشور و دانشگاه امیرکبیر و من! نگه‌داره و سلامت باشند همیشه)
میگفتند که چون تحصیلات و تخصص دانشگاهی من آنالیز ریاضی هست و اقتصاد رو خودم از روی علاقه خوندم و تخصص دانشگاهی ندارم به جای اقتصاد مینویسم اقتساد


یادداشت‌های اقتصادی یک کم‌سواد!


۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۳۳ سوته دلان

سلام

کلا هیچ پستی رو برای نظر باز نمیذارین؟

 

پاسخ:
سلام
نه فقط بعضی از پست‌ها کامنت‌ها خصوصی هست اونایی که یه موضوع خاصی داره
وگرنه یکی از اون تگ‌ها و لیست‌های سمت راست صفحه (تعامل) همه‌ی کامنت‌ها باز هست

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.