او شیر صفین است، قبرش هم خطر دارد :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

او شیر صفین است، قبرش هم خطر دارد

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۲ ب.ظ



قبر تو را مهجور مى دارند و مى گویند

او شیر صفین است، قبرش هم خطر دارد


شهادت امام حسن  ع کریم اهل بیت تسلیت باد

در مورد امام حسن ع و حجم دارایی که ایشون میبخشیدند اگه وقت دارید یه سرچ بزنید

قول میدم نگاه‌تون نسبت به اینکه چرا بیشتر به این امام بزرگوار مراجعه نمی‌کردم عوض میشه

در مورد زندگی ایشون هم رهبری یه کتاب دارند به اسم " صلح امام حسن؛ پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه‌" واقعا ارزش خوندن رو داره

حالا نخریدید هم نخریدید ولی می‌تونید از همه‌ی کتابخونه‌های عمومی نزدیکتون بگیرید و بخونید


واقعا بین این سیاستمدارهایی که ما داریم خوندن این کتاب و اینکه واقعا داستان چی بود و چرا اونجوری شد نیازه


من فکر کنم قبلا پیش‌ها تو دفترچه‌م خلاصه‌ش رو نوشته بودم می‌گردم پیدا شد یه سری‌ش رو می‌نویسم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.