مرا بپوش، سردم... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

مرا بپوش، سردم...

شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷ ق.ظ

تو را دوست دارم مثل برفی که الان تو ویوی میز کارِ من از پشت پنجره، تو خیابون انقلاب و ولیعصر عج داره میباره


پ.ن 0:



پ.ن 1:

برف آمد - حجت اشرف زاده



تو را آن گونه می خواهم؛ که زندانِ زلیخا را

کمک کن… آهِ تو جانا؛ بگیرد دامنِ ما را

...

چنان از دیدنت دورم؛ که باور کرده ام، کورم

تو کاری کن؛ بدونِ تو، نبینم صبحِ فردا را…

برف آمد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…

برف آمد… برف آمد… یک زمستان؛ گم شدم

برف آمــد؛ پشتِ ردَّت، درخیابان گم شدم…

...

نه عهدی؛ با کسی بستم…

نه در آغوشِ تو هستم…

تو که از دور می بینی… تو حل کن؛ این معما را...

۰۱/۱۰/۰۳
R_A Zeytun

RF

آهنگ