فیک من ألقمر 🌒 ... از ماه 🌙 در تو سه چیز است... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

فیک من ألقمر 🌒 ... از ماه 🌙 در تو سه چیز است...

چهارشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۰۸ ق.ظ


«‏فیک من ألقمر نوره و جماله… و بعده عنّی»

از ماه در تو سه چیز هست؛ نورش و زیبایی‌اش و دوری‌اش از من.

پ.ن ۰:

ماه کنعانم برفت از کلبهٔ احزان ولی

عکس رویش بر در و دیوار می‌یابم هنوز


اول شب بود کان یار از شبستانم برفت

وز نسیم صبح بوی یار می‌یابم هنوز

خواجوی کرمانی


پ.ن ۱:

اسلامی که به عدالت نرسد، کفری است که لباس توحید به تن کرده است.

سلمان کدیور / پس از بیست سال


پ.ن ۲:

مثل سبز که هم زرد سر جاش هست و هم آبی

۰۱/۰۶/۰۲

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.