سلام فرمانده :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

سلام فرمانده

سه شنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۳۹ ق.ظ

 

از بین کلیپ‌هایی که این چند وقت دیدم (مدادرنگی، دهه هشتادی‌ها، سلام فرمانده) به نظرم با قدرت سلام فرمانده قشنگتر بود؛ شاید یکی از عواملی که باعث بشه پشیمون بشم و ازدواج کنم و به ادامه‌ی نسل بشر امیدوار بشم، ایجاد گوگولی‌هایی ازمدل بچه‌های کلیپ سلام فرمانده که با عمق جان مطالب رو بیان کنند باشه.

مداد رنگی به نظرم متن خوبی داشت ولی ساختش به دلم ننشست:

دفتر نقاشی‌مو، مدادای رنگی‌مو

نذر کردم که باهاشون

هی حرم بکشم...

 

۰۱/۰۱/۰۲
R_A Zeytun

کلیپ

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.