گل آفتابگردون :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

گل آفتابگردون

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

 

عیدمون مبارک. این ویدیو رو از یوتیوب آقای علی پهلوان گرفتم.

 

پ.ن 1:

لینکدینم رو فعال کردم، میخوام تست کنم ببینم تا کجا باهام کار ندارند و خب قاعدتا با این تصمیم، به دعوت شدن به کلاس توجیهی می‌گم، تقدیر!

مبارک حفاظت باشه :)

 

پ.ن 2:

حس میکنم هیچ کاری پیش نمیره و این در حالی هست که اکثر To Do لیست‌هام تیک خورده یا در حال تیک خوردن هست.

این پروژه محور بودن هم چیز عجیبی هست و توی جای جای زندگی، مسائل رو به صورت مدیریت و کنترل پروژه می‌بینم؛ یه فکری باید به حال این وضعیت کنم.

۰۰/۱۲/۱۶
R_A Zeytun

آهنگ

کلیپ

نظرات  (۱)

عیدتون مبارک 🌺
چه گروه خوبی ...حیف که نتونستند نگهشون دارند ...رستاک هم رفت ...یواش یواش سرزمینمون خالی میشه از همه چیز و همه کس ...

پ.ن.۱ مبارکتون...خدایی چرا با آزادی تون این کار رو کردین 🤔🧐

پ.ن.۲ جای اصلاح دارین ...:)

پاسخ:
سلام
عیدمون مبارک باشه

به عنوان کسی که تجربه‌ی پاشیده شدنِ تیمی که سرگروه‌ش خودم بودم رو داره (لجذیذ) بیشتر از اینکه عوامل بیرونی بتونند اثرگذار باشند تا یک گروه در کنار هم قرار بگیره, خودِ اعضا باید حس و حالِ در کنارِ هم بودن رو داشته باشند و این حس که «بذاریم یک خاطره‌ی خوب تو ذهن‌مون بمونه و بیشتر ادامه‌ش ندیم» نباید غالب بشه. فرقی هم توی گروه موسیقی, تیم استارتاپ یا... نداره به نظرم.

پ.ن۱: واقعا نمی‌دونید؟!
حالا که فعلا کسی به من کاری نداره و هم‌زمان که دارم وسعت آزادی‌هام رو گسترش می‌دم, یک فرد مطمئن برای سیستم هم هستم و برای چیزهایی که حس می‌کنم با اون‌ها ایران می‌تونه جای بهتر (یا حداقل قابل تحمل‌تر) باشه می‌جنگم و اعتراض و تغییر و تحلیل انجام می‌دم.
می‌تونست بهتر بشه و باشه؟ قطعا بله ولی الان این ظرفیت رو تو خونه بزای تغییر نمی‌بینم؛ فلذا تا اونجایی که بتونم تحمل می‌کنم حتی اگر برای تغییر, دیر بشه

پ.ن۲:
بلی بلی :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.