تک نوازی پیانو گوش کنیم :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

تک نوازی پیانو گوش کنیم

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۱ ب.ظ

 

 

 

پ.ن:

ایشون، خانم «فاطمه حمود» هستند و توی لبنان زندگی می‌کنند.

 

آهنگ اول

الله معک نحنا معک| علی العطار

 

 

که قبلا توی پست «تولد سید حسن نصرالله» در مورد نوشتم و می‌تونید مراجعه کنید.

 

آهنگ دوم

«امشب در سر شوری دارم»

غوغای ستارگان | محمد اصفهانی

 

 

که احتمالا بارها شنیدیم، هست.

 

پ.ن:

این چند وقت پست‌های غمگین و ناراحت‌کننده از من خوندید و باهام همدردی کردید یا امید دادید، من سعی کردم که اگر خبرِ خوش و شادی‌آوری هم بود، اطلاع بدم و مثلِ قبل با هم خوشحال باشیم؛ این چند وقت از اینجور خبرها نبود و حجمِ غم‌های این وبلاگ و نوشته‌هام، بیشتر از خبرهای شاد شد؛ از همه عذر می‌خوام.

اگر که حس می‌کنید بهتر هست که وبلاگ رو نخونید، من خوشحال میشم که قطع دنبال کردن بزنید و راحت‌تر باشید:)

۰۰/۰۵/۱۴
R_A Zeytun

آهنگ

کلیپ

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.