در فضلت این بس که شما جدّ قائمی... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

در فضلت این بس که شما جدّ قائمی...

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰ ب.ظ
 
پیش از نجف و قدم به وادی غدیر
تعظیم به سوی سامراء باید کرد...
 
ولادت امام هادی ع مون مبارک باشه؛ به سلامتی و دلخوشی و عیدی‌های زیاد زیاد :)
به نظرم دست به نقد، عیدی‌ای که همه‌مون بهش نیاز داریم، یه دل خوش و یه خنده و شادی از ته قلب هست.
آهنگ زیر رو از سامی یوسف ببینیم در مورد امام علی ع و یه کم شاد بشیم
 
 
 
 
واسه من که امسال هم جواب داد، اللَّهُمَّ تَقَبَّلْ مِنِّی(نا) (از این جهت «نا» اضافه کردم که این حساب رو از همون اول برای مصارف مشترک با یار اعم از گردش و تفریح و خرید وسایل خونه و جهیزیه (قرار هست که این تصمیمِ قاطع رو بیان کنم که به جای اینکه خونواده‌ها جهاز بگیرند، جهیزیه و وسایل رو خودمون بگیریم و خونواده‌ها یه کم کمکمون کنند که خونه رو یه کاری‌ش کنیم؛ حالا هر وقت که تصمیم به ازدواج گرفتم این رو با یار قرار هست مطرح کنم و خونواده‌ها رو راضی کنیم؛ با خونواده‌ی خودم این رو مطرح کردم و قانع‌شون کردم) و...، کنار گذاشتم و پول جمع میکنم، هر چند که یار، یارم نشد و فعلا بی‌یار شدم و هستم، ولی خب این چیزی از نیت و ارزش‌های این حساب، کم نمیکنه) (این رو بگم که هر سری بین اینکه پول رو انباشته کنم و یا برای خونه خرید کنم، برای خونه خرید کردن رو انتخاب میکنم و عددی که تو حساب هست زیاد نیست، چون برای خونه هم خرج میشه)
 
 
پ.ن۲:
دومین مقاله‌م (اولین مقاله‌ی ژورنالی‌م) پذیرش نهایی برای انتشار گرفت و این مسئله رو تبریک میگم به همه‌ی بچه‌های بیان که غرهای من رو شنیدند و تحمل کردند و الان حق‌شون هست که با هم جشن بگیریم :)
 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.