باز پیش توئه حواسم :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

باز پیش توئه حواسم

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

باز پیش توئه حواسم؛ یه دنیا التماسم

یه کاری کن تو واسم

باز کارم شده گدایی؛ دلم شده هوایی

شدم امام رضایی

عشق یه حس فوق العاده توی باب الجواده؛ که میبره دلا رو

عشق یعنی که سیر نمیشه؛ زائری که میبینه اون گنبد طلارو

هستم دخیل به پنجره فولادت؛ به عشق گوهرشادت

همیشه هستم یادت؛ رضا

پ.ن:

عشق یعنی به تو رسیدن...

پ.ن:

لباس تور تن کرده درختان خیابان را

عروس برف زیبا کرده این شب‌ها خراسان را

پ.ن:

در برگه‌های دفتر دل ثبت می‌کنم...

دلتنگ برف مشهد و باران کربلا

۹۹/۰۹/۰۲
R_A Zeytun

مشهد

کلیپ