ایمیلی از طرف یک شهید در 1 نصفه شب! :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

ایمیلی از طرف یک شهید در 1 نصفه شب!

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

تا حالا شده ساعت ۱ شب ایمیل‌تون رو باز کنید و یک ایمیل از طرف شهید داشته باشید:/

من دیشب حدود ساعت 1، اینترنتم رو باز کردم که اگه پیام یا ایمیلی دارم جواب بدم و بعد بخوابم(وی چند هفته‌ای هست که برنامه‌ریزی کرده است که تنها در یک ساعتِ خاص از شبانه‌روز در دسترس برای پاسخگویی باشد و در بقیه‌ی ساعت‌ها پاسخی به پیام‌ها نمی‌دهد) دیدم پیام اومده، شما یک ایمیل از طرف شهید احمدی روشن دارید!


30ثانیه‌ای طول کشید تا از شوک در بیام و روی پیام کلیک کنم و واردِ صفحه‌ی ایمیلم که تو  تصویر میبینید، بشم، همش فکر میکردم که میگند شهدا دستشون باز هست ولی انقدر امکانات دارند که بتونند ایمیل ارسال کنند؟!

بعد فهمیدم که از طرف طرح شهید احمدی روشن که تو پست قبل گفتم ثبت نام کردم، هست.

ظاهرا به خاطر اینکه من دو دوره مشمول امتیازات بنیاد ملی نخبگان نبودم و معدل رو بدونِ در نظرگرفتنِ امتیاز دانشگاه در نظر می‌گیرند، من صلاحیت لازم برای شرکت تو این طرح رو ندارم و برای همین رد کردند، هر چند که گفتند میتونی به فلانجا ایمیل بزنی و مشخصات پر کنی که بررسی کنیم، ولی خب قصد ندارم این کار رو انجام بدم چون که نبودِ من تو این طرح‌ها، شاید یک آسیبِ کوچیک برای من باشه اما ضرر بزرگتر برای اون تیم‌هایی هست که تو این طرح‌ها شرکت میکنند و من دوست دارم این ضرر رو اون مجموعه‌ها و بالاتر از اون، این طرح بنیاد ملی نخبگان متحمل بشه؛ دلیلِ این حرفم این هست که من با این سنم تو حداقل 3تا طرح تحول در سطح ملی بودم و خب هم علمش رو دارم و هم تجربه‌ی لازم رو و این یعنی وجودِ من یک وزنه‌ی مثبت توی اون تیم‌ها محسوب میشدکه خب نشد.

پ.ن:

حقوقِ پروژه‌هایی که تو امسال داشتم رو پریروز دادند، نکته‌ای که هست اینه که نه انقدر کم هست که بشه بهش گفت هیچی نیست و نه انقدر از نظرِ عددی زیاد هست که بشه باهاش کاری کرد، با این حساب مثل همیشه روی برکتِ پول و نه کمیّت پول حساب میکنم و صد شکر از خدا

پ.ن:

یه نفر نوشته بود:

چند کشور سراغ دارید که مردم برای خرید یومیه ، باید :

FATF رو بشناسند

ساز و کار شورای امنیت رو هر هفته دوره کنند

سیستم الکترال انتخابات آمریکا رو از بر باشن

و آشنایی نسبی با مکاتب اقتصادی دنیا داشته باشند و...

باید گفت

ما ایرانی‌ها اکثرا به اندازه همه آدم‌های روی کره زمین خسته‌ایم...

پ.ن:

ای که از کوچه ی پاییزی ما با خبری

ما کجا گل بفروشیم که از ما بخری...

۹۹/۰۸/۰۷

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.