سرسپرده :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

سرسپرده

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۱ ب.ظ

نام آهنگی که پخش میشه, سرسپرده هست که تیتراژ پایانی کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر هم هست.

بخشی از متن این آهنگ این هست:

دل سر سپرده من سر نهاده

ره میروم با پای پیاده

بین من و تو تنها یک جاده

این راه ساده

هر خار این ره حرفی نگفته

بر سنگ جاده اشکی نهفته

داغی که عمری در سینه خفته

امشب شکفته

صدای تو می آید هنوزم

من موندم و داغ سینه سوزم

یاری رسانی ما را نمانده

مردی در آن قوم آیا نمانده

۹۹/۰۷/۱۱
R_A Zeytun

کلیپ

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.