ای من فدای چشم تو، یادت جدا بخیر... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

ای من فدای چشم تو، یادت جدا بخیر...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ


یاد عزیزت از همه‌ی یادها جداست

ای من فدای چشم تو، یادت جدا بخیر

رسول یونان

پ.ن:

عکس مالِ باغچه‌ای که تو خونه‌مون درست کردیم و قبلا عکس‌هاش رو گذاشتم هست، عکس رو بدونِ روتوش و افکت و تغییر دادن با لپ‌تاپ گذاشتم و این افکتِ محو کردن و روشن جلوه دادنِ تصویر که می‌بینید، از امکاناتِ گوشیِ شاهینِ2 جی‌ال‌ایکس هست که با گزینه‌ی AI (هوش مصنوعی) و کیفیت بالای دوربین میتونه موضوعِ تصویر رو شناسایی کنه (مثلا تشخیص میده که این تصویری که می‌خواید بگیرید، عکس گل هست) و خودش افکت‌های محوکنندگی یا برجسته سازی و اصلاح رنگ و توازنِ نورِ محیط رو اعمال می‌کنه.

هشتگ تولیدِ ملی و دمتون گرم و چه خفن و این صوبتا

(ربطِ تصویر با شعر به عهده‌ی خودتون!)

پ.ن:

بعد از این همه مدت که لپ تاپ دارم (از 2012) امروز صبح یه سری تصویر از پراگ و شهرهای جمهوری چک دانلود کردم و جایگزینِ تصاویرِ پس زمینه‌ای که تو لپ تاپم بود کردم و Slide Showی مذهبی که این همه سال داشتم و آیه قرآن و حدیث و یه سری تصویر از قدس بود (قبلا یادمه در موردش نوشته بودم که بعضی وقتا به خاطرِ بعضی از احادیث اساتید فکر میکردند به اونا دارم تیکه میندازم که دوستام میگفتند این همیشه همینجور تصاویر رو داره) رو تغییر دادم، تقریبا یک ساعت بعدش دنبالِ یه موضوعی بودم که چشمم به لینکِ خبرگزاری میزان خورد که تصویرِ اونی که محلِ تردد سردار سلیمانی رو لو داد(سید محمود موسوی مجد) رو با حکم قضایی منتشر کردند، چهره رو اگه بدونِ متن و دونستنِ کاری که کرده می‌دیدم میگفتم احتمالا از شهدای مدافعِ حرم هست.

خدا عاقبتمون رو بخیر کنه


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.