حوّل حالَنا بظُهور الحجّة⁦ :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

حوّل حالَنا بظُهور الحجّة⁦

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ

 

حوّل حالَنا بظُهور الحجّة⁦

 

پ.ن:

یه بخشی از خطبه‌ی ۱۶۶ نهج البلاغه هست که خیلی وقت هست بهش فکر می‌کنم و اصلا نمی‌فهمم

شما ببینید اگه چیزی سر در میارید، یا جایی خوندید، بهم بگید واقعا ممنون میشم(من ابن خطبه و حدیث رو به دوستام به عنوان عیدی, فرستادم, شما هم به چشم عیدی نگاه کنید):

«...کقَیْضِ بَیْضٍ فِی أَدَاحٍ یَکونُ کسْرُهَا وِزْراً وَ یُخْرِجُ حِضَانُهَا شَرّاً...

 

...همانند تخم افعى در لانه پرندگان نباشید که شکستن آن گناه و نگهداشتن آن شر و زیانبار است. (بجاى جوجه، مارى از آن بیرون مى آید)...»

نظرات باز هست که بقیه هم بتونند از صحبت شما در مورد این بخش از خطبه، استفاده کنند.

 

 

پ.ن:

ممنون میشم که نکاتی که به چشمتون اومده که من باید اصلاح شون کنم رو بهم بگید (ترجیحا خصوصی پیام بدید که نظرات بقیه رو هم بتونم بفهمم🙂)

(منظورم تو زندگی م هست و بحث ساختار وبلاگ نیست)

پ.ن:

عیدتون مبارک باشه، ان‌شاءالله که سال خوبی در انتظار همه‌مون باشه و سال خوبی رو بسازیم

 

 


 

 

۹۸/۱۲/۲۹

نظرات  (۳)

وای اون کلیکه بی نظیر بود 😂
خدا دلتو شاد کن داش رضا

بهترینا براتون اتفاق بیفته
التماس دعای فرج
پاسخ:
عید شما هم مبارک باشه
ان‌شاءالله در کنار خونواده شاد و سلامت باشید
و بهترین‌ها نصیب‌تون
دوستم, امین, میگه که:
یه برداشتش اینه که خودتو اویزون کسی نکن، چون از روی ترحم و حس گناه نمی تونه دست رد به سینت بزنه از طرفی هم اگه بخواد بهت کمک کنه واسه خودش مشکل به وجود میاد

یا مثلا خیلیا رو میبینی ازدواج کردن مثلا شوهر کردن بعد هنوز با دوس پسر قبلیشون رابطه دارن...
دختره نمیتونه به پسره بگه که دست از سرش برداره چون شاید دلش سوخته و نخواسته طردش کنه از طرفی هم وجود پسره داره به زندگیشون لطمه میزنه
دوستم، علی، میگه که:
من برداشتی که کردم
اینه که وجود این افراد دو سر باخته برا طرف
خوبی بکنه بهت به ضررته
بدی کنه هم بدی کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی