کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ب.ظ


کجا پیدا کنم دیگر شراب از این طهوراتر؟

بهشت اینجاست، اینجایی که دارم چای می نوشم


چایخانه دائمی حضرت رضا (علیه‌السلام)، واقع در صحن جامع رضوی؛ ورودی صحن کوثر افتتاح شد.


پ.ن1:

خواهم که مست ز جرعه‌ی چای حرم شوم

مستی کنم ز جام رضا(ع)، محترم شوم...


پ.ن2:

زائر شدیم از ره دور و نشسته ایم

حالا در انتظار علیک السلام همه

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...


پ.ن3:

نماهنگی از مراحل ساخت و بهره برداری از نخستین چایخانه حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی واقع در صحن جامع رضوی ورودی صحن کوثر



۹۸/۱۱/۲۳