روز هشتم غزلی عشق مرا می چیند98/8/8 :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

روز هشتم غزلی عشق مرا می چیند98/8/8

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

روز هشتم غزلی عشق مرا می چیند

سفره را گوشه ی ایوان طلا می چیند


از همین اول صبح نیت مشهد کردم

نام سلطان دلم را به زبان آوردم


شور عشقی به دلم ریخت ، غمی پیرم کرد

یا رضا گفتم و این اسم نمک گیرم کرد


هشتمین روز قرار از دل ما میگیرد

روزم عَطرِ حرم و صحن و سرا میگیرد...


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

98/8/8


۹۸/۰۸/۰۸

نظرات  (۳)

۰۸ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۴ علی نخعی کوشه

چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد

همان دقیقه که چشمم، درست کنج گوهرشاد

بدون وقفه به باران، امان گریه نمی‌داد

هزار تکه شد این من به لطف آینه‌هایت

 

سیدحمیدرضا برقعی

 

یا امام رضا ...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.