«مردی هنوز چشم به راه جواب ماست».... +آهنگ انتخاب علی اکبر قلیچ :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

چقدر این آهنگ خوب بود و چقدر دوستش دارم

مرسی از آقای علی اکبر قلیچ

مرسی از ستاد جهانی اربعین

مرسی از آقای حامد زمانی که این موضوع رو جا انداختن(ان شاءالله کار متهم شون بالاخره منتشر بشه)

بخشی از متن های این آهنگ که خیلی باهاش حال کردم:

مردی هنوز چشم به راه جواب ماست...

خیلی حسین زحمت ما را کشیده است...

در خودم گم شده ام آه بگو راه کجاست...

یار در خانه و من گرد جهان میگردم....

ای خوشان ها که دمی لایق دیدار شدند...

که به خال لبت ای دوست گرفتار شدند...

دل پر زخم زمین گفته کسی می آید...

پسر فاطمه با تیغ علی برگشته....

می رسد منتقم خون خدا بسم الله....

بعد قد قامت مهدی عج چه نمازی بشود...

ای شمس عالمی که قمر شد فدایی ات....

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.