معنای زندگی :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

معنای زندگی

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۱۷ ق.ظ
دو تا تعریف هست ک اگه با تفاوت هاشون آشنا باشید خیلی خوبه
هدف و معنای زندگی
هدف یعنی اون خط نشان یا حالا Mile stone ای ک واسه خودتون میذارید اگه بهش رسیدم یعنی تو اون مقطع من موفق شدم مثلا قبولی تو فلان دانشگاه یا رسیدن ب فلان هنر یا معدل فلان گرفتن ، خاصیت ش اینه ک اگه رسیدید اون مسئله کلا محو میشه مثلا فردای اون روزی ک شما اون دانشگاه قبول شدید یا اون معدل رو گرفتید دیگه اون هدف از بین رفته و ...
معنای زندگی اون چارچوبی هست ک واسه خودتون برای کل زندگی میذارید و معمولا هم بش نمیرسید و هرگز از بین نمیره برای مثال من می خوام آدم مفیدی باشم برای فلان بخش از جامعه یا مثلا می خوام لبه ی علم رو تو فلان رشته من تعیین کنم یا معناهای زندگی تو اندیشه های مذهبی مثلا من میخوام سرباز امام زمان عج باشم یا انواع دعاهایی ک تو زیارت جامعه کبیره هست (مثلا یکیش اینه ک من میخوام از جمله افرادی باشم ک تو حکومت امام زمان عج به حکومت داری و تمکن می رسه و ...)
در مورد این دو تا مفهوم اگه بیشتر خواستید بدونید این فایل زیری ک از ی کارگاه مرکز مشاوره ی دانشگاه ما هست کمک خوبی بهتون میکنه (من حجم ش رو کم کردم اگه فکر میکنید صوتش زیادی نا مفهومه بگید فایل اصلی رو آپلود کنم)
دریافت فایل
(حجم: 9.9 مگابایت)

۹۷/۱۱/۲۴
R_A Zeytun

توصیه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.