فصبر و ماصبرک الا بالله... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

فصبر و ماصبرک الا بالله...

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۱۸ ق.ظ


پ.ن ۱:

به وقت تموم شدن، دونه دونه‌ی چالش‌ها و استرس‌ها، بدون ذره‌ای خوشحال بودن. و ده‌ها سوال و مسئله‌ای که بعد از کنکور دکتری امروز، باید بهش فکر کنم.

(حالا میام و تعریف می‌کنم چی شد و اصلا چرا اون ویدیو زندگی بر مبنای جنگل و گلخونه رو منتشر نکردم و سوال‌هام چیا هستن و...)


پ.ن۱.۲:

آره، اصلا می‌گند، گریه بدون صدا و فکر و خیالات و...، قبل از آزمون، خوب هست

پ.ن ۱.۵:

پیام‌های آرزوی موفقیت و دعاهای خوب‌تون به دستم رسید، بقیه پیام‌ها و پیام‌هایی که در حد فاصل الان تا ساعت ۱۲ برام ارسال میشه رو هم بعد از آزمون می‌خونم و بی‌نهایت ازشون سپاسگزارم


پ.ن ۲:

بگو که پست چیان را بنا کنم به شکنجه

بگو که نامه نوشتی، بدست من نرسیده

۰۱/۱۲/۱۱
R_A Zeytun

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.