بهمن :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

بهمن

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱ ب.ظ

خیلی باورش سخته ولی صبح بهمن بود و هنوز هم بهمن ماه هست و هنوز هم بهمن تموم نشده -_-


پ.ن ۱:

اثرات فشار کاری توی بهمن هست؛ اکثر سازمان‌ها باید حساب مالی‌شون رو ببندند و بودجه‌شون رو برای سال بعد، در نظر بگیرند؛ سر همین تمایل دارند که پروژه‌هایی که قرارداد بستند رو سریع‌تر یا تحویل بگیرند یا بندازند اون ور سال؛ تو این ماه، اوایل ماه یه نیمچه پروژه؛ 12م یه پروژه کلان‌تر؛ حدود اواسط ماه یه دفاعیه‌ی پروژه و همین امروز صبح تو نیم ساعت، یه پروژه دیگه رو جمع‌بندی کردم و تحویل دادم که بره برای نقد شدن و هنوز هم بهمن تموم نشده.


پ.ن 1.5:

هعی بهمن می‌کشید و قلبِ من تیر...


پ.ن 3:

در مورد اون 5 تا تاپِ من که از من نپرسیدید؛ همین پیام رو تو شبکه‌های اجتماعیِ دیگه‌م گذاشتم و یه سری سوالات پرسیدند که جواب‌هاش این‌ها هست:


5 تا بهترین کتاب در زمینه مدیریت:

1. معماری سازمانی (ای‌کاف)

2. استعاره های مدیریتی (مسعود بینش) (البته فیلم توضیحات من در مورد زندگی بر مبنای جنگل یا زندگی بر مبنای گلخونه هم قشنگ هست)

3. مردی با آرزوهای دور برد (در مورد شهید طهرانی مقدم هست)

4. استراتژی توسعه ایران (چرا ایران عقب ماند؟ چگونه پیشرفت کنیم؟)

5. یه کتاب هم در مورد مدیریت و رهبری امام حسین تو عاشورا بود که الان اسمش رو یادم نیست

یه پایان‌نامه خیلی خفن هم دوستم علی داره در مورد «عقلانیت مدیریت جهادی» که مستقلا چیز جذابی هست و کتابی که من احتمالا تو این زمینه خواهم نوشت که گل سرسبد این موضوعات هست



5 کتاب خوبی که تو زمینه بازاریابی خوندم یا میشناسم:

اساسا بازاریابی رو باید بری و تو دل کار یادبگیری و نمیتونم اسامی کتاب‌های مختلفی رو نام ببرم اما اگر شما کتاب‌های بازاریابی دکتر شهرابی رو خوندی و بیگ دیتا و بازاریابی رو یاد نگرفتی، واقعا جای تاسف داره! (این تیکه بود به کتاب و شخص دکتر شهرابی، استادِ عزیز بازاریابی و داده‌کاوی‌م تو دوران کارشناسی)

عناوینی که تو ذهنم بود و ازشون مطالعه کردم و منابعش رو دقیق یادم نیست در حوزه بازاریابی این ها هستند

1. کتاب بازاریابی سیاسی به نظرم جذاب بود

2. دوره های سخنرانی بداهه

3. مفهوم بازاریابی رفرال


5 تا غذایی که خیلی دوست دارم:

واقعیت قبلا اگر از من این رو می‌پرسیدند جواب مشخص داشتم براش اما الان ترجیح می‌دم هر چی باشه اما در کنار اون‌هایی که دوستشون دارم، غذا رو بخورم، حالا هر چی که باشه فرقی نمیکنه


۵ تا کتاب برتر:
قرآن و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مفاتیح و کلا این کتاب‌های مذهبی رو بخونید اما به جز این‌ها
این خب خیلی کلی هست و باید تو حوزه‌های مختلف بنویسم اما خب تو حوزه‌های مختلف بخوام فقط مثال بزنم

0. نامه‌های عاشقانه‌ی یک پیامبر ❤️

0.5. روح پراگ

۱. داستانک مذهبی «من برمی‌گردم» (رمان مذهبی)
۲. سه گانه خاورمیانه گروس عبدالملکیان (غم‌نامه ادبی در مورد خاورمیانه)
۳. فیزیک ناممکن‌ها (علمی) ❤️
۴. توضیح المسائل کربلا
۵. سقلمه
۶. ابرقدرت‌های هوش مصنوعی ❤️

و...


پ.ن 4:

امروز صبح بعد از جمع کردن و تحویل پروژه که بره برای نقد شدن، بعدش رفتم یه جلسه‌ای و به عنوانِ مهندس صنایع و یکی از خفن‌های حوزه‌ی دیتا، داشتم زیراب هوش ماشینی رو می‌زدم و طرف هاج و واج مونده بود که خب چرا رضا که تو این حوزه بشدت اطلاع داره و فلان و بهمان داره این کار رو میکنه؛ به فاصله نیم ساعت بعدش تو حدود لوکیشن 50 متریِ اونجا تو یه ساختمون دیگه رفتم و داشتم تو یه جلسه مجازی در مورد بیزینس مدل و بیزینس پلن و فلان و بهمان حرف میزدم و اونجا زیراب طرح استراتژیک رو زدم که بشینید یه دونه کارِ عملی تحویل بدید و بعد بیایید ادعا کنید. جمعه شب هم از 9 و نیم تا 11 شب جلسه آنلاین داشتم که اونجا هم مشابه به همین که هوش ماشینی رو نمیتونید جایگزینی تحلیل انسانیِ آدمِ نسبتا آگاه، کنید، با افراد داشتم بحث می‌کردم و در کل این چند روز هر چی پایه‌ی علمی از من تو ذهن افراد مختلف بود رو زدم شتک کردم!


پ.ن 5:

پرسیدند که کسالتت چی بود و این حرف‌ها، تمایلی به توضیح بیشتر ندارم اما در حد یه سری آمپول ضد درد و یه سری قرص و شربت که نمی‌خورم، ماجرا رو فعلا کنترل کردم و مقاومت نشون دادم که زیر سرم نرم تا بعدش ببینم که بدنم تا کجا میتونه تحمل کنه و خالی نکنه تا به یه نقطه‌ای برسم که بتونم استراحت کنم.

بی‌سبب درد که هم‌قافیه با مرد نشد...


پ.ن 5.5:

سعدی اگر عاشقی میلِ وصالت چراست هر که دل دوست جُست، مصلحت ِخود نخواست

۰۱/۱۱/۳۰
R_A Zeytun

خاطره

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.