No Talk Me :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

No Talk Me

شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳ ب.ظ


در تعامل ناپذیرترین حالت ممکنِ خودم هستم که هرگونه اکت و ری‌اکتی از طرف خودم و اطرافیانم، موجب بروز خشمم میشه؛ خلاصه این روزها حواستون باشه اولا حرف‌هام رو اگر موجب دلخوری تون شد، جدی نگیرید، در ثانی رعایت کنید

از این حسِ من خوبم، باشه و حواسم بهت هست و... هم متنفر شدم

بعد با همه‌ی این وجود دوست دارم یکی باشه که باهاش حرف بزنم و احتمالا باهاش دعوا کنم ولی اون ناراحت نشه و تهش که حرص‌م تموم شد، با هم بخندیم و برگردم به حالت تعامل‌پذیرم

قدم زدن تو خیابون انقلاب و خریدن گل نرگس برای اون‌هایی که دوستشون دارم حالم رو بهتر میکنه که خب نمیدونم فردا وقتش رو دارم یا نه و اصلا یه سری از افراد، کلا در دسترسم نیستند که گل رو بهشون تحویل بدم و خنده‌شون رو ببینم؛ یا در دسترس نیستند یا امکان در دسترس بودنش وجود نداره

پ.ن:

فصل گل نرگس رسید، برای هم این گل بهشتی رو بخریم

۰۱/۰۸/۲۱
R_A Zeytun

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.