آقای نادر :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

آقای نادر

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ


رحمة الله علیه


پ.ن:

این بشر حیف بود شهید نشه

به قول استاد مجید شاه حسینی، زیست شهیدانه‌ای داشتند.

و صد البته دوست داشتم قضیه حاج احمد متوسلیان رو به نتیجه برسونه

گفته بود می‌خوام به نتیجه برسونم، چند سال پیش یه لیستی از آدم‌هایی که از این واقعه خبر داشتند و حتی ادعا داشتند که می‌دونند حاج احمد رو تو کدوم اردوگاه نظامی دفن کردند درآورده بود و می‌خواست بره لبنان رایزنی کنه که حداقل صحت یا عدم صحت قضیه‌ی دفن حاج احمد مشخص بشه.

اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً


بعدا نوشت (یاقوت خانم نخونه!):

اگر درست دعا میکردید احتمالا من الان پست خداحافظی میذاشتم که ماه دیگه (خرداد) دارم میرم ادلب و ازتون حلالیت می‌طلبیدم ولی خب این دو سال اخیر جور دیگه‌ای رقم خورد و اصلا مسیری که از ادلب میگذشت رو دیگه توی افق‌های معمولِ زندگی‌م نمی‌بینم.

خلاصه که اگر خالصانه دعا نکنید احتمالا چند ده سال دیگه یه نفر برای من هم خواهد نوشت که حیف بود که رضا شهید نشد و...

۰۱/۰۲/۰۹
R_A Zeytun