You are overqualified :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

You are overqualified

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ


این دوباره فعال کردن لینکدین باعث شد که بفهمم از تیم 4 نفره‌ی لجذیذ که 3 سال پیش قرار بود واسه رو کم کنی پروژه‌ای که IBM تو دبی با 700 میلیون دلار اجرا کرد، ما تو ایران با 200 میلیون تومن اجرا کنیم:

تینا خانم که مسئولیت بومی سازی ایده‌های برتر دنیا روی اون موضوع رو داشت، رفت سوئد و داره اونجا درس میخونه

صمیم که فقط تو تیم بود تا فانِ گروه باشه و انرژی مثبت تزریق کنه، رفت کانادا و داره اونجا درس میخونه 

و من که ایده‌پرداز و برنامه‌نویس و طراح کسب و کار و به عنوان سرگروه تیم بودم و قرار بود با پول جایزه‌ی بنیاد ملی نخبگانِ المپیاد دانشجوییِ من، این لجذیذ رو راه بندازیم، تو ایران دارم تحلیل سیاست‌های فلان و طراحی زنجیره‌ی بهمان برای یه مجموعه‌ی پروژه بگیر انجام میدم و تو یه دانشگاه *** دارم درس میگذرونم.


حتی متوجه شدم که تیم کلاسی 3 نفره که برای درس طرح ریزی داشتیم و من و صمیم و فراز بودیم؛ فراز رفت آلمان و داره اقتصاد میخونه

یه لحظه دلم گرفت که تو لایه‌ی اولی آرزوهام که برای 15 سال پیش بود، هر چی میخواستم رو الان دارم و شد و تو لایه‌ی دومِ آرزوها و هدف‌گذاری‌هام که برای 5 سال پیش هست کلا هیچ کدوم محقق نشد.

هعی روزگار

۰۰/۱۲/۱۷
R_A Zeytun

نظرات  (۳)

۱۷ اسفند ۰۰ ، ۱۱:۴۳ محسن رحمانی
سلام دادا
خوبی؟لجذیذ یعنی چی؟
پاسخ:
سلام

قرار بود یه استارت آپ تو حوزه‌ی لجستیک و زنجیره تامین درست کنیم که با منطق بلاکچین کار کنه و یه چوری زنجیره ارزشش روی بسته‌ها(بلاک‌ها)ی ارزش بابتِ کاری که اتفاق می‌افته باشه.
لجذیذ از کنار هم گذاشتنِ یه سری کلماتی که خودمون به صورت تیمی در آوردیم، ایجاد شده
اگر چه خیلی جاهای خوب رو از دست دادین با اون دانشگاه ***تون :) اما هنوز دیر نیست ...

تیتر رو من بد ترجمه میکنم یا یک جور خودستایی هست...؟😁 نگرفتم مفهوم جمله و تصویرو
پاسخ:
سلام
+
من که فکر نمیکنم جایی رو از دست داده باشم؛ خودم مشروط به اینکه صرفا در قالب طراحی یک ساختار، باهاشون همکاری علمی داشته باشم، اونجا رفتم و خب این محدودیتی برام نداره. هر چند که بله 3 سالی رو به جای دیگه‌ای نمیتونم فکر کنم.

+
خودستایی که نبود؛ شما به خیلی از جاها سر بزنید، اونی که مسئول ارزیابی هست معمولا کمتر از اونی که مراجعه میکنه سواد یا تجربه داره و همین باعث میشه که نتونه درک کنه که چه قدر این آدم برای سازمانشون مفید هست و باعث میشه ردش کنند.
قاعدتا اونی که مدرک دانشگاهیش رو بعد از 10 ترم از فلان دانشگاه آزاد گرفته نمیاد یه نفر که تو یه دانشگاه تاپ درس خونده رو تایید کنه چون یه احساس خطری میکنه که این آدم میاد و اون رو کنار میزنه.
سلام جناب مهندس زیتون ...
:)
پاسخ:
سلام
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.