چقدر این روزها بی‌تو, بلاتشبیه ایرانم... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

چقدر این روزها بی‌تو, بلاتشبیه ایرانم...

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ق.ظ


شبیه ارگ بعد از پنجم دی، دلخوش اینم

که دیگر بعد از این چیزی نخواهد کرد ویرانم


جدا کرده ست هرکس تکه‌ای را از وجود من

چقدر این روزها بی‌تو, بلاتشبیه ایرانم

حسین زحمتکش

پ.ن:

شدیدا دوست دارم که اکانت لینکدینم رو مرتبط کنم و اطلاعاتم رو وارد کنم و تهش ببینم در نهایت چند تا کانکشن دارم ولی دو تا مشکل هست:

1. اطلاعات مقطع دکتری رو کلا نمیتونم وارد کنم

2. با اسم و فامیل کامل نمیتونم حضور داشته باشم


چرا؟ چون اولا دانشگاه صفحه نداره ثانیا باید ازشون بپرسم که اجازه هست یا نه و این «ازشون» پیداشون نمیشه مگر اینکه تخلفی ببینند (یعنی این‌طور میگند، من تا حالا ندیدم با کسی برخورد کنند).


این قابلیت توی لینکدین هست که اگه دانشگاه اسمش توی لیست نبود و صفحه نداشت خودت اضافه کنی ولی خب مورد دوم رو نمیشه پیش‌بینی کرد.

۰۰/۱۲/۱۲
R_A Zeytun

نظرات  (۱)

سال نفرین شده در قرن مصیبت یعنی
هی زمستان برود، باز زمستان برسد

پویا جمشیدی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.