آدم؛ زخم است :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

آدم؛ زخم است

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲ ب.ظ

 

بوسه بخیه است

خنده بخیه است

فراموشی بخیه است

مهربانی بخیه است

آدم‌ بی‌بخیه متلاشی میشود

آدم؛ زخم است

 

چارلز بوکفسکی

 

 

پ.ن:

(این تصویر منم تو جمع خونواده و فامیل که همینجوری یه عالم کار سرم ریخته بود، همه رو تعویق انداختم تا به یه سری کارهای با اولویت مثل درس و تحویل پروژه‌م برسم، حالا هر شب باید پیش بابابزرگ بخوابم، روزی 8.5 کیلومتر این ور و اون ور برم، صبح‌ها فیزیوتراپی ببرم آخرش هم از این و اون حرف بشنوم. حتی اوضاع خونه هم بهم ریخته ترین حالت ممکن هست ولی باز نه به خاطرِ اینکه من توانِ تحملِ این حجم از کارها رو ندارم به خاطرِ اینکه نقشی که من توی خونه داشتم، جایگزین نداره و باید به اعضای خونه هم جواب پس بدم که چرا کارهایی که از روی محبت تو خونه انجام میدادم، الان دیگه نمیتونم به خاطر اینکه دنبال آزمایشگاه هستم، انجام بدم.)

 

 

(شنیدنِ این آهنگ، توصیه نمیشه)

 

برای این گل قرمز نماز مرده بخوانید...

 

وصیت - محسن چاووشی

 

 

پ.ن:

نام کاربری و رمز عبور و ایمیل دانشگاهم امروز تایید شد و رسما به عنوان یک عضو مجازی از جامعه‌ی دانشجویان دکتری هستم؛ مبارک مامانم باشه

 

پ.ن:

امروز واقعا له شدم و قرص خوردم که بخوابم و واقعا خمار هم هستم ولی باید درس بخونم؛ میخوام بر خلافِ دستورِ مغزم که میگه درس بخون و برخلاف فیزیولوژی بدنم که میگه بخواب، بشینم یه فیلم ببینم!

۰۰/۱۰/۲۶
R_A Zeytun

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.