برای بعد :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

برای بعد

سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۵ ق.ظ


دیشب داشتم به مامان کمک می‌کردم سیب‌زمینی سرخ کنم, مامان گفتند که آخه امروز خیلی کار کردی برای اعضای خونه, خسته میشی. متوجه نشدم منظورشون چی بود چون معمولا همیشه همینقدر فعالیت داشتم و خب زیاد تغییری نداشت. مامان متوجه تعجبم شدند و ادامه دادند که بعدا باید شب‌ها بیدار بمونی بچه نمیذاره بخوابید و خودش یه خستگی زیادی خواهد داشت. الان که میشه, یه کم استراحت کن. در ادامه گفتند که حتی بعدا (منظور بعد از ازدواج بود که این لفظ ازدواج رو نگفتند) هم اگر هر جا رفتی تو همچنان پسر کوچولوی من می‌مونی و...


پ.ن ۱:

هرچند که من باز کار خودم رو کردم و همچنان تو سرخ کردن کمک کردم ولی نوع نگاه‌شون جالب بود برام.


۰۰/۰۹/۰۲
R_A Zeytun

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.