درس ر «مادر» :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

درس ر «مادر»

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۱ ب.ظ


همون طور که می‌دونید, مامانم معلم کلاس اول هستند. تو آموزش مجازی برای درس‌های مختلف برای اینکه بچه‌های کلاس اولی هنوز سواد خوندن ندارند کلا برای تدریس متن رو تایپ نمی‌کنند, صوت و فیلم از روی اسلاید ضبط می‌کنند.

درسی که امروز مامان ضبط کردند, درس ۵ فارسی درس ر (درس مادر) بود.

از اونجایی که مامان کلا حواس‌شون هست که بچه‌های اول با شادی درس رو یاد بگیرند, این درس مادر رو هم مثل درس‌های گذشته با انرژی زیاد درس دادند.

نمی‌دونم تجربه کردید یا نه که وقتی بغض یا ناراحتی‌ای دارید, به خاطر اینکه باید یک چیزی رو به یه سری افراد تدریس کنید, اون ناراحتی‌ها رو بروز ندید, واقعا سخت هست, خدا مامان و خاله رو حفظ کنه واقعا تو این درس ر, این کار رو به نحو احسن انجام دادند.

(من تو دوران TA بودنم تو امیرکبیر این تجربه رو فکر کنم داشتم؛ این چند سالی که TA نیستم و یا به صورت مشخص و با برنامه, تدریس ندارم, واقعا حس می‌کنم عمرم داره هدر میره, حالا ان‌شاءالله بعد از دکتری به عنوان استاد دوباره برمی‌گردم به میادین تدریس!)

۰۰/۰۹/۰۱
R_A Zeytun

زن قوی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.