فرستادن ماهواره به فضا! :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

فرستادن ماهواره به فضا!

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۲۸ ب.ظ

انگاری واقعا نمیدونند که ما میدونیم قصدشون از فرستادن ماهواره به فضا, روسری سرِ زهره کردن هست 😏

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
R_A Zeytun

طنز

نظرات  (۳)

باحال بود، آورین D:
پاسخ:
:)
کار خوبی کردن ...:)

‍‍روسری سر کن
و نگذار میان من و باد
سر آشفتگی موی تو دعوا بشود

پاسخ:
دارم به این فکر میکنم که «مشتری» یه مدت بعد با حسرت میخونه:

خوش به حالِ روسری، در دامنش زلفانِ توست...!
اون وقت بهرام چشم نزنه زهره رو ...:)
پاسخ:
طرح پلیس امنیت اخلاقی یا گشت ارشاد کهکشانی رو در سطح کهکشان راه شیری, به راه خواهند انداخت!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.