انا افتقده کثیرًا.. انا من الاشخاص الذین یفتقدونه کثیرًا :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

****

***


انا افتقده کثیرًا.. انا من الاشخاص الذین یفتقدونه کثیرًا

پ.ن:

سید حسن نصرالله در مورد موشک‌های کورنِت و اینکه این موشک‌ها رو سوریه و بشار اسد از روسیه خریده بود ولی حزب الله از این موشک‌ها استفاده کرد، خیلی صحبت‌های جالبی داشتند!

این موشک‌ها همون موشک‌هایی هستند که تانک‌های افسانه‌ای مرکاوای اسرائیل(به قول خودشون البته! که میگند توی این تانک‌ها همه‌ی تجهیزات جنگ الکترونیک در حد اعلا وجود دار و به نوعی سپر محافظی داره که امکانِ نابودیِ این تانک‌ها رو به صفر می‌رسونه! (ارواحِ خودشون!)) نابود کردند.

سید حسن گفتند که ما این موشک‌ها رو از بشار اسد گرفتیم و البته پول‌ش رو هم ندادیم! حالا اینکه حاج قاسم پولش رو داد یا نه نمی‌دونم؛ چند وقت بعد حاج قاسم گفتند که اینا رو به نوار غزه برسونیم و نیروهای مقاومت فلسطین از این‌ها استفاده کنند، قرار شد که هر کی زودتر بشار رو دید از بشار اسد بپرسند راضی هست یا نه، سید میگه من زودتر دیدم و بشار گفت مگه میشه؟ که سید حسن گفتند آره و...، بعد ظاهرا حاج قاسم این موشک‌ها رو دستِ بچه‌های مقاومت فلسطین می‌رسونند و اینجوری معادلاتِ منطقه عوض میشه