دولت صحبت آن مونس جان ما را بس... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

دولت صحبت آن مونس جان ما را بس...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ


نه رابطه با دنیا نه حق غنی سازی

من وصل تو میخواهم، از دولت روحانی...!


پ.ن0:

خواب دیدم که فرج آمده در دولت عشق

باز فرمانده قدس است سلیمانیِ ما...


پ.ن1:

دیروز که از گیت دوم داشتم رد می‌شدم، برای تطبیق کارت و چهره، مامور گفت که ماسک‌تون رو یه خرده بدید پایین؛ من رو که دید گفت، اگه دکتر رئیس شد ان‌شاءالله شما رو توی کدوم وزارت‌خونه می‌بینیم؟ گفتم وزارت صنعت.

برگشتنی هم کل مسیر رو تا متروی انقلاب پیاده، هندزفری به گوش و با پلی شدنِ آهنگ‌هایی که تو دوسال آخر کارشناسی گوش میدادم، گذروندم و پادکست‌های کست‌باکس و سخنرانی‌های جنود عقل و جهل حاج‌آقا علوی رو گذاشتم برای بعد. از دیشب تا حالا هم پای راستم به خاطر سرما و عدم آمادگی برای پیمودنِ این مسیر نسبتا طویل، درد داره! ولی خب می‌ارزید:)

پ.ن2:

الان که فکر می‌کنم شاید جواب‌های دیگه‌ای مثل (وزارت اقتصاد، معاونت اول، وزارت آموزش‌و‌پرورش) هم می‌تونستم به سوالِ اون مامورِ گیت، بدم، اما جواب‌های زیر هم خالی از لطف نبود اگه گفته می‌شد:

اینان همــه نــو دولــت عیــش گذرانــنــد

ما دولت عشقیم که دورش سپرى نیست!

حسین منزوى


یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم

دولت صحبت آن مونس جان ما را بس

حافظ 

پ.ن3:

قطعا برای تکمیل اون لیستی که قرار هست بنویسم، نیاز به کمک بقیه دارم اما نکته‌ای که هست اینه که آیا درست هست که غرض‌های شخصیِ خودم رو قاطیِ این کمک‌هایی که از بقیه می‌خوام کنم و از چند نفر دعوت کنم که به دفتر بیاند و ازشون مصاحبه بگیرم  یا نه؛ صد البته جوابم منفی هست!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.