منتی گر می‌کشی، از مـَــرد می‌باید کشیــد...! + بعدا نوشت :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار



هر چه می خواهی طلب کن از شهنشاه نجف

منتی گر می‌کشی، از مـَــرد می‌باید کشیــد...!


پ.ن:

از دعاهاتون ممنونم، دفاع ایشون خوب برگزار شد و موفق شدند که به درجه‌ی دکترا نائل بشند، ان‌شاءالله که تو بقیه‌ی مراحل زندگی‌شون موفق باشند و خدا برای پدر و مادر وخونواده‌شون نگه‌شون داره

congratulation


پ.ن:

جدای از جذابیت مطالبی که ارائه دادند و به نظرم جالب بود اون بخشی که با عنوان کاربریِ PEDAR و MADAR به عنوان حضار وارد شدند، خیلی خوب بود؛ اصلا دلم خواست (ایموجی چشمان کیوت)


بعدا نوشت:

از اونجایی که دفاعی که به صورت مجازی حضور داشتم، تو دانشگاه معدن بود(البته موضوعشون به نظرِ من ربط آنچنانی به معدن نداشت که اگه یکی رشته‌ش معدن نباشه متوجه نشه و به نظرم یک مهندس صنایع به جز اون بخش‌های امتیازدهی تو مشخصات AHP خیلی حرفه‌ای می‌تونست این مدل رو بسازه!) رفتم گشتم یادِ قدیم کنم و اون زمان که با دوستم علی، روی یک موضوع مرتبط با محاسبات رشته‌ی معدن کار میکردیم، نوشته‌ای چیزی دارم یا نه، نوشته های زیر رو پیدا کردم و اصلا روح‌م شاد شد!

محاسبات مربوط به تنش سطحی هست که با استفاده از دایره مور این محاسبات رو انجام میدادند، من اتفاقی با دوستم سر اینکه یه مدلسازی با جبرخطی کشف کردم که میتونه معادلات دوبعدی رو به سه‌بعدی نگاشت کنه و حل کنه حرف میزدم که گفت بیا اینا رو نگاه کن ببین میتونی کاری کنی که محاسبات سه بعدی رو هم بایه کره به دست بیاریم و دیگه انتگرال نگیریم یا نه، که نوشته‌های زیر حاصلِ این بررسیِ من شد!(من انقدر بد خط نیستم، شرایطِ نوشتنِ این محاسبات مناسب نبود!)

 

 

 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.