گل همیشه بهار است داغ سینه‌ی ما... :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

گل همیشه بهار است داغ سینه‌ی ما...

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۹ ق.ظ


سریع‌ترین و دقیق‌ترین راه برای یک نفر جهت اطلاع از وضعیتِ روحی و درونیِ من, اینه که وضعیت گل‌ها و باغچه‌های من رو ببینه. اگر حالِ گل‌ها و باغچه‌های من خوب بود, هر چقدر هم در ظاهر بدحال باشم, باز درونم حال بد نیست و می‌تونم اوضاع رو درست کنم, اگر حال باغچه‌ها خوب نبود, شاید بخندم, شاید از روی چهره و حرف‌هام همه فکر کنند, حالم خوبه ولی درونم خوب نیست. وضعیت باغچه رابطه‌ی مستقیم با شدتِ این ماجرا و امید برای تغییر در درونم داره.


خلاصه اینکه, باغچه و گلدون و گل‌های زیر:

تبدیل شدند به:

پ.ن:

اگر محرم بود و من نبودم, شب چهارم یادم کنید.


پ.ن:

غم فسردن و پژمردن از خزانش نیست

گل همیشه بهار است داغ سینه‌ی ما

طالب آملی


پ.ن:

دو تا حدیث

و یه سری توضیحات راجع‌به:

حکومت افغانستان که نزدیک هست سقوط کنه و اتفاقاتی که ممکن هست بر اثرِ هر واکنشِ ایران یا آمریکا یا افرادِ اثرگذارِ افغانستانی و علماشون پیش بیاد,

ماجرای ارسال ناو و زیردریایی اسرائیل به دریای سرخ

سخنرانی محرم سید حسن نصرالله

سخنرانی سید حسن نصرالله به مناسبت جنگ ۳۳ روزه

و....

هست که دلم نمیاد در موردشون نقدی ننویسم (یا حالا در حد یک فایل صوتی یا ویدیویی توضیح ندم) ولی در عین حال دلم هم نمیاد توی این وبلاگ، حرف‌هام رو منتقل کنم. خلاصه که اوضاعِ جالبی نیست :|

۰۰/۰۵/۲۰

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.