اهلک حاسین بالنعمة إلی عندهم (جداریات) :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

اهلک حاسین بالنعمة إلی عندهم (جداریات)

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳ ب.ظ




اهلک حاسین بالنعمة إلی عندهم

و لا أجی آخدک؟


خانواده‌ت قدر نعمتی که دارند رو میدونند؟

یا بیام ببرمت؟!


پ.ن 0:

فارغم در غم عشق تو ز ویرانی دل

که خرابی نرسد مملکت ویران را ...

 

فروغی بسطامی


پ.ن 1:

در پایان جنگ وفتی جنگجو کشته شد

مردی بر بالینش آمد و گفت: نمیر، دوستت دارم

اما افسوس جسد بی جان بر جای ماند

دو مرد نزدیک نزدیکش آمدند و تکرار کردند

ما را ترک نکن، شجاع باش، برگرد

اما افسوس جسد بی جان بر جای ماند

سپس بیست، صد هزار، پانصدهزار آمدند و تکرار کردند...

آیا این همه عشق نمی تواند کاری علیه مرگ انجام دهد؟

اما افسوس جسد بی جان بر جای ماند


سزار والیه خو


ان‌شاءالله شب یلدای خوبی در کنار خونواده داشته باشید و اگر مادربزرگ و پدربزرگ و پدر و مادرتون هستند، در کنار بزرگترها بیشترین و بهترین حالِ دنیا رو تجربه کنید.



پ.ن 2:

به شدت خسته هستم، به شدت کار دارم ولی حال انجام کاری رو ندارم و البته به شدت تمایل به حرف زدن با یه نفر و صحبت‌های طولانی بدون موضوع، همراه با خوراکی‌های مضر و فست‌فودی دارم تا یه کم بتونم افکارم رو مرتب کنم. دریغا که هیچ‌کدومشون میسر نیست.

۰۰/۰۹/۲۹
R_A Zeytun

جداریات

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.