برنامه‌ی ماه رمضونِ من :: شهر زیتونی

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

شهر زیتونی

اعوذ بالله من نفسی و لسانی و بصری و قلبی و الشّیطانِ العینِ الرّجیم

اینجا زیتون می نویسه از همه جا از همه چی

بایگانی

قالب وبلاگ


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

برنامه‌ی ماه رمضونِ من

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ

سلام

با آرزوی موفقیت و کسب انواع اتفاق‌های خوب خوب تو ماه رمضون

از اونجا که تصمیم گرفتم ماه رمضان امسال یه کار باحال انجام بدم, نتیجه این شد که صوت درس تفسیر آیت‌الله جوادی آملی رو تو ماه رمضون گوش کنم (مثل چیزی که در پست تولدم؛ نوشتم) گشتم از بین درس-تفسیر‌ها سوره‌ی مریم ۶۰ جلسه داره که با طول ماه رمضون می‌خوره؛ اگر که می‌تونید و وقتش رو دارید شما هم استفاده کنید (روزی ۲ تا فایل حدودا سر جمع با سرعت ۱.۴ گوش بدید میشه میانگین ۴۰ دقیقه در روز) از لینک زیر هم میتونید این درس‌ها رو به ترتیب گوش کنید:

https://www.zahra-media.ir/آیت-الله-جوادی-آملی-تفسیر-سوره-مریم-60-جل/


برنامه سحر شبکه 3 «ماه من» هست که حاج آقا حامد کاشانی قرار هست توی این شب‌های ماه رمضون از فضائل امیرالمومنین ع و دغدغه‌هاشون صحبت کنند، به نظرم مبحث‌ش خیلی شیرین هست از دست ندیم:)


پ.ن:

دیشب یه بنده خدایی پیدا شده که گفته حاضرم روی ایده و شرکت‌تون سرمایه‌گذاری کنم، اسنادِ مالی‌تون و برنامه‌تون رو بفرستید تا نگاه کنم و یه جلسه بذارم.

همون دیشب هم بالاخره ایده‌ی تاسیس مرکز نوآوری و رشد و کارآفرینی و فضای کار اشتراکی تو شهرمون رو با رییس شورای شهر تلفنی مطرح کردم و قرار شد که یه جلسه‌ی حضوری بذاریم و دقیق‌تر با جزئیات بیشتر بهش بگم تا تو شورا مطرح کنه.

امروز حدود ظهر هم جلسه‌ی دوم منتورینگ طرح نوآ رو به صورت مجازی دفاع کردم و به نظرم جلسه‌ی خوب و جالبی بود.


رَبِّ إِنِّی لِما أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقِیرٌ 

قصص«24»

۰۰/۰۱/۲۵
R_A Zeytun

قرآن

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.